Hantverkare & Solig morgon

Nu läcker vår diskmaskin.....igen!
Blandaren på diskbänken sitter löst och det droppar vatten under kranen hela tiden.
I dag skulle hantverkaren dyka upp efter lunch.
Nu har jag suttit här och väntat i 1½ timme.....:(

NU PLINGAR DET PÅ DÖRREN!
Kors i taket, här kommer han!
Förlåt så mycket då :)

I morse när jag kom på jobbet kl 06.45 så sken solen och det var så vackert.
Det är så skönt att man inte behöver åka hemifrån när det är kolsvart ute.
Jag var tvungen att ta ett kort innan jag gick in på jobbet och öppnade förskolan.


Kommentarer
Postat av: Anita

Kvinnor är läcker men diskmaskiner läker....Hoppas att din dag blev bra! :O)

2010-03-22 @ 22:41:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Nej, Anita. En läcka läcker. Ett sår läker.

2010-03-23 @ 06:54:50
Postat av: Anita

;o)!!Så är det nog ja!

2010-03-23 @ 07:11:56
Postat av: Maggan

Fast vi e läckra ;)

2010-03-23 @ 07:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0