Ingen sömn

I natt har jag knappt sovit en blund.
Jag vet inte varför?
Jag har legat vaken och bara funderat.
Ju mer panik jag får för att jag inte somnar, ju svårare är det att somna.
*Suck*
Jag brukar ha det så här nätterna mot måndagen, men det här var extremt.
Vilken tur att jag slutar tidigt i dag.

Jonny flyger till Göteborg i dag och kommer hem i morgonkväll.
Själv skall jag handla och städa....Jippi!!
Nu skall jag käka frulle och ta på mig ett ansikte.
Vi ses i em.
Ha en bra start på den nya veckan!


Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Fullmånen var så full den kunde bli i natt, det var säkert därför du inte kunde sova. Så är det för mig i alla fall. Kram påre!

2010-03-01 @ 15:37:51
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Maggan svarar

BB: Aha! Då var det därför. Det är alltid så för mig. Du är min egna lilla skyddsängel, du kommer alltid med bra tips och förklaringar. Tack för det!

2010-03-01 @ 16:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0