Jonny kommer hem!

Nu är min man på väg hem.
Jag har längtat.
Jag trodde inte att vi längtade efter varandra längre, men det gör vi upptäckte jag.
Vilken bra upptäckt :)
När han kommer hem så ska vi gå till Johan och Victoria och ta ett glas vin, eller två
innan vi kanske åker ner på Baren Baren.
Jag är sugen på lite uteliv nu.
Det var ju tre veckor sedan sist det begav sig.
Undrar om lite whiskey botar tandvärk?
Jag får prova det.
Nu skall jag lägga mig i badet och slappa.
Ha en skön fredag.
Kram!

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja DET var väl en jätte bra upptäckt! :o) <3

2010-03-26 @ 18:24:29
Postat av: Anette

Ingen whiskey blandat med Citodon bara..livsfarligt..

2010-03-26 @ 20:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0