Låååååång vecka

Jag har redan arbetat 40 timmar den här veckan.
Nu har jag ytterligare 9 timmar framför mig.
Inte konstigt att man är trött.
Nästa vecka har vi bara ett kvällsmöte i alla fall.
I bland hopar de ihop sig på en och samma vecka.
Fredag i dag alltså!!!
Vad händer i helgen då?
Här hände det ingenting.
Trist och kanske lite skönt.
Jag behöver verkligen vila mig.
Jag kanske skall härma Nina och sätta om alla blommorna.
Det var ett tag sen om man säger så.
En sväng på Plantagen på lördag alltså.
Om det blir soligt så vågar jag mig kanske ut på en promenad också.
Det löser sig nog.
Men nu skall jag iväg till arbetet.
Ha en skön fredag!


Kommentarer
Postat av: emelie

Hoppas du får en bra helg ! :D

2010-03-19 @ 07:04:05
URL: http://tyngre.blogg.se/
Postat av: Anita

Trevlig Helg till dej syster!

2010-03-19 @ 08:09:21
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Musik Direkt fredag...fest lördag och blomomsättning söndag...;o)

2010-03-19 @ 08:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0