Nervös

I dag skall jag till tandläkaren och göra steg 2 i min rotfyllning.
Nu har värken börjat att lagt sig lite så nu vill man inte att "tandis" skall vara där och borra igen.
Nervös är vad jag är.
Jag vill inte gå dit.
Jag tror jag "gör en Lina", binder fast tanden och hoppar från taket i stället.
Det går mycket fortare och blir billigare.
(Tack för idén Cina)
Jag tror jag har feber idag också, som grädden på moset.
Som om det inte är nog med tandvärken.
Magen har också ballat ur pga av all treo som jag tryckt i mig.
Nä, ibland är det för jobbigt att vara människa helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anita

Lycka till - det går säkert bra!<3

2010-03-31 @ 09:35:43
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0