Snart helg!

I kväll ska jag slappa framför tv:n och sedan lägga mig tidigt.
I morgon kommer Jonny hem.
Den här gången skall han stanna hemma i två veckor innan han åker iväg igen.
Kors i taket!
Om han inte är allt för trött i morgon när han kommer hem så kanske jag drar iväg honom ut på galej.
Det är "Ständut Black" på Flustret.
Men vi kanske går på V.I.P och sedan Baren Baren istället.
Det är alltid så mycket folk på Flustret och jag gillar inte stämningen där.
Men vi kanske bara stannar hemma och pussas också, vi får se.
Jag borde städa men jag orkar inte.
Jag har fortfarande tandvärk så min energi är på noll.
Bättre än i går visserligen men det känns att man lever.
Nu ska jag kolla på Antikrundan och sedan på Lyxfällan.
Jag har nyss handdiskat världens disk och sedan ska jag hänga en tvätt.
Det får räcka för ikväll.
Mys Pys på er!


Kommentarer
Postat av: Anette

Håller med du om Flurran..läbbigt ställe..duger väl på sommaren men knappt det..laga en god middag o stanna hemma ist..btw så har jag mer medicin nu om det skulle bli akut:-) kram

2010-03-25 @ 22:19:48
Postat av: Anita

Men Ständut Blakk e ju bra! :O)

2010-03-26 @ 08:18:47
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0