Sommartider hej hej...

Så blev man snuvad på en timme i natt då.
Inte för att jag brydde mig just då för då låg jag och sov så sött.
I dag upptäcke jag det när jag vaknade kl 09.30 och satte på datorn och den visade 10.30.
I morgonbitti när jag öppnar och i vanliga fall kliver upp 05.30, då kommer det nog kännas när jag måste kliva upp 04.30 iställlet.
Men det är ju bara i ett par dagar som förändringen märks.
Bara att det äär sommartid känns ju possitivt.
Våren är här!
I dag regnar det i Uppsala, men det gör ingenting då försvinner snön fortare.
Bort med snön, bort med snön.
I dag skall jag på loppis med en granne och sedan skall jag städa och laga söndagsmiddag.
Skön söndag på dig!

Kommentarer
Postat av: Anita

Är lite seg idag efter gårdagens fest men har hunnit med en långprromenad, det var skönt.

2010-03-28 @ 15:18:42
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0