Tandvärk!

I dag  har jag tid hos tandläkaren igen kl 10.30.
Det senaste dygnet har varit nästan outhärdligt.
Utan dubbla TREO och en Citodon var fjärde timme så skulle jag inte stått ut.
Nu bävar jag för att det kommer att bli en rotfyllning.
Det gör ont både i munnen och i plånboken.
Vad händer med de 1500 kronorna som jag redan betalat för den lagning som de antagligen kommer att ta bort i dag?
Nu hoppas jag att det blir bra i tanden, jag orkar inte ha så här ont.
Vilken jäkla början på den nya veckan.
Tanvärk är inget man önskar ens sin värsta fiende.

Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas det går bra och att du får tillgodoräkna dig det du redan betalt..stå på dig ! Kram

2010-03-29 @ 08:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0