Tandvärk

I dag har jag sån jäkla tandvärk.
Det är en tand i underkäken som känns inflammerad.
Jag vaknade i natt av det värkte i hela huvudet.
Jag hoppas att jag kan få en tandläkartid i dag!
Det värsta är ju att jag har har sån skräck över att gå dit.
Sist så gjorde de illa mig nåt fruktansvärt.
Jag är rädd att det skall göra ont och att det skall bli dyrt.
Jag som inte ens har ett fungerande VISA-kort.
Hur skall jag kunna betala?
Typisk att det ska bli sådana här grejer bara för att Jonny är bortrest.
Gaaargh!!!!
Jag vill inte, vill inte, vill inte!!
Kl 07.00 öppnat mottagningen.
Hoppas att jag får en tid fort, fort.
Vi som skall ha föräldramöte ikväll.
Jag kan inte vara borta då inte.
Ååååå, det är så typiskt!
Jävla tandjävel!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Stackare - tandvärk är INTE kul. Jag tror nog att du kan få betala via faktura eller få ett bank. el postgiro nummer att sätta in på. Tror jag iaf! Lycka till!

2010-03-24 @ 07:57:56
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Stackars...jag var förut super-rädd inför tandläkarbesöken - men har fått hjälp så idag går det riktigt bra!

2010-03-24 @ 11:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0