Vecka tio

När Jonny är borta så skall det alltid hända något.
Han åkte till USA i lördags och i går pajjade bilen.
Den varnar för att bromsklossarna är trasiga!!
Vad skall jag göra nu då?
Jag vet!
Jag ringer Gubben, han kanske vet.
5 min senare:
Han sa att det inte var någon fara så länge det inte skrapar när jag bromsar.
Jag får ringa verkstan och har inte de tid att fixa det den här veckan så kan jag köpa nya bromsbelägg så hjälper Gubben oss när vi åker dit i helgen.
Vad skönt att prata med någon som vet, för jag är helt puckad när det gäller bilar.

Den här veckan är det skola som gäller.
Jag har gjort alla uppgifterna men känner mig lite pirrig i alla fall.
Jag vet ju inte om jag tänker och skriver "rätt".
Jag kan ju bara göra mitt bästa och hoppas på att det räcker.

Jonny ringde mig i går när han gick på Mall of America, USA.s största köpcentrum, med nästan 600 butiker.
Där gick han runt med stora shoppinglistan och betade av grej efter grej.
Han var tvungen att köpa en kabinväska för att få plats med alla saker som han köpt.
Åååå, vad jag längtar till han kommer hem.
Både efter honom och presenterna :)

Nu skall jag lägga mig i badet.
Jag har sovmorgon i dag, börjar kl 10.15.
Lite lyxigt är det allt att gå i skolan.

Jag önskar dig en bra vecka och att våren kommer snart.
För nu är jag LESS på vintern.
Bara sattu vet!

Monday Graphics


Kommentarer
Postat av: Marina

Vad häftigt att få en full kabinväska med presenter...förstår att du längtar..;o) Vad gäller våren så har vi 5+...det droppar ordentligt..:o)

2010-03-08 @ 08:51:00
Postat av: Gubben

Så lite så! Välkomna!

2010-03-08 @ 17:37:04
URL: http://byabladet.wordpress.com/
Postat av: Vickis

Jamen det är så typiskt! Men tur att du har Gubben!

2010-03-08 @ 23:41:01
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0