Åtta sidor

I dag har jag skrivit alla åtta sidorna på min tenta.
Det var ju en piece of cake ;)
Nu har jag bara resten kvar.
Det vill säga:
Har jag fått med alla böckerna? Har jag fått med alla viktiga föreläsningar? Har jag skrivit bra svenska? Hur många stavfel är det?
I morgon har jag ett tufft arbete framför mig.
Bara för att jag har skrivit åtta sidor innebär det INTE att jag är färdig på långa vägar.
Jag har höga krav på mig själv.
Jag tänker INTE göra om den här tentan.
Jag skall lämna in den på fredag och då skall den vara färdig och få minst ett G.
Så det så!
Nu skall jag kolla på tv(Äntligen hemma och schlagerdelfinalen) och sedan bada.
Min kropp har ont efter en hel dag framför datorn.
Jag är trött, trött, trött.
Så här stökigt är det i mitt sovrum efter ett gediget förarbete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0