Det är inte sant!!!

Jag trodde det var någon som drev med mig kl 05.30 när klockan ringde.
De tog flera sekunder innan jag förstod var jag var och varför jag skulle vakna.
Jag brukar inte vara SÅ HÄR trött.
Vad är det för fel??
Jag fattade inte att det är måndag och jag öppnar.
Jag fattade inte att jag måste vakna och kliva upp.
Nu har jag blaskat av mig sömnen men jag vet inte om jag är så mycket piggare.
Kroppen säger: - Ligg i sängen, människa!!
Efter helgens bravader med husvagnsuppsättning så är varje lem i kroppen öm.
KLAGA!! :)
Solen skiner idag, det känns ju bra.
Jag slutar tidigt, det känns också helt ok.
Jag, Ludde och Jonny skall åka ut till husvagnen i eftermiddag och försöka göra klart där ute.
Vi vill bo där i helgen.
Jag önskar dig en bra måndag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner mig oxå trött - nästan gråtfärdig!

2010-05-03 @ 08:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0