Finland



Työlki Ellää

Text och Musik: Timo Kiiskinen

Låttext:
Mitä minä laulan kun olen iloinen
Mitä laitan leijailemaan päälle sävelten
Paljon päivänpaistetta ja poutapilviä
Torikauppiaille nauravia silmiä

Mä laulan
paista päivä, kulje kunnon kuu
työlki ellää, mut kaupal rikastuu

Mä laulan
paista päivä, kulje kunnon kuu
työlki ellää, mut kaupal rikastuu

Mitä minä laulan kun olen onneton
Mitä silloin sävelteni kannettava on
Sadetta ja myrskysäätä ylle kaupungin
Reikähousupelimannille pennin lantin

Mä laulan
paista päivä, kulje kunnon kuu
työlki ellää, mut kaupal rikastuu

Mä laulan
paista päivä, kulje kunnon kuu
työlki ellää, mut kaupal rikastuu

Mitä minä laulan kun rakastunut oon
Kantaako mun rakkauteni laulun kuutamoon
Samettia, silkkiä ja kultalankaa vaan
Siitä minun kullalleni paita ommellaan

Mä laulan
paista päivä, kulje kunnon kuu
työlki ellää, mut kaupal rikastuu

Mä laulan
paista päivä, kulje kunnon kuu
työlki ellää, mut kaupal rikastuu

Mitä minä laulan kun ittekseni meen
Mietin miksi aina uutta laulua mä teen
Kaksi kummaa lintua jo taivaanrannan taa
Lentää silloin kun on aika laulu lopettaa

Mä laulan
paista päivä, kulje kunnon kuu
työlki ellää, mut kaupal rikastuu

Mä laulan
paista päivä, kulje kunnon kuu
työlki ellää, mut kaupal rikastuu

Mä laulan
paista päivä, kulje kunnon kuu
työlki ellää, mut kaupal rikastuu


Kommentarer
Postat av: Marina

Ei..että ei ole hyvä - mitt finska blod känner inget för den här låten - påminner mer om en rysk kampsång och ger endast 1 poäng

2010-05-03 @ 12:59:01
Postat av: Linda

Bläää..... Känns som många länder vill sjunga på sitt eget språk i år. Men såååå dåligt. Det får bli o poäng

2010-05-03 @ 14:24:14
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Linda

Sååå dåligt! Det får bli 0 poäng

2010-05-03 @ 14:25:26
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Linda

Ojoj. nu vart det fel. Trodde att första kommentaren inte gick fram :o)

2010-05-03 @ 14:26:15
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Simon

Men va händer....va e detta liksom. 1 poäng

2010-05-03 @ 16:08:08
Postat av: cina

Katastrof....0 poäng

2010-05-03 @ 19:08:59
Postat av: Anita

Suck och pust - det blir 1 fjälltopp!

2010-05-04 @ 16:52:09
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Hemsk på alla sätt, jag ger 1 poäng.

2010-05-04 @ 18:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0