Jåbba, jåbba, jåååbba!!!

I dag har jag och gubben en lång att-göra-lista.
Vi ska åka på IKEA och köpa två hyllor som vi skall såga av på mitten och ställa i förtältet.
Vi ska handla en matta på RUSTA och blommor på Plantagen.
Jag sms:ade på en annons på ett lite kylskåp i går i Sigtuna men jag har inte fått något svar ännu.
Jag ringer kl 09.00. Om det inte är sålt så drar vi dit och köper det.
Husvagnens kylskåp börjar bli lite äckligt. Det får duga som öl och ciderkyl i sommar.
Kl 11.30 skall vi hämta Calle och sedan Knut.
Calle ska jobba och Knut har lovat oss att bygga golv i förtältet idag.
Ludde skall också hjälpa till, honom hämtar vi hos flickvännen på väg ut till husvagnen.
En riktig familjedag :)
Själv skall jag skura hela husvagnen, det är jätteskitigt där inne :P
Solen skiner från en molnfri himmel, det ser ut att vara underbart ute.
Nu vill jag bara sätta fart och åka iväg.
Det kliar i shoppingfingrarna:)
Jag hade hoppats på att få de nya möblerna också till idag, men ingen har ringt :(
Det känns inte lika roligt att ställa upp de gamla plastmöblerna när man har köpt snygga, svarta stålmöbler med glasskiva.
Jag skall köpa en snygg lykta också och en svart löpare att ha på bordet.
Det kommer bli så snyggt så snyggt!!
Du kommer väl och hälsar på oss där ute i sommar??
Ååå, nu måste jag sätta lite fart.
Solen väntar.
IKEA väntar.
Husvagnen väntar.
Det skall bli så roligt



Kommentarer
Postat av: Anita

Have fun! :O)

2010-05-02 @ 10:24:37
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0