Kommande vecka

I dag sätter jag mig i skolbänken igen.
Detta är sista veckan.
Nästa fredag skall tentan vara färdig och inlämnad :P
Jonny åker till USA om en ½ timme.
Kommer tillbaks på fredag.
Jag sticker ut till husvagnen på torsdag efter jag har varit till tandläkaren och rotfyllt min jävla tand.
I dag skiner solen igen.
Vi har redan över tio grader varmt.
Det är härligt med vår och värme.
Nu ska jag käka frukost och göra mig i ordning.
Jag skall till en klasskompis och gå igenom ett grupparbete innan vi åker till skolan i dag.
Det fina " Blåsenhus".
Världens modernaste universitet.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejdå och lycka till - jag har Pyttan med till Italy så några inlägg kan det nog bli! Puss!<3

2010-05-17 @ 08:13:38
Postat av: Nina

Här regnar det! Sommaren kom och försvann lika fort Suck!

2010-05-17 @ 19:33:59
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0