Ledig

I dag är jag ledig utan sitationstecken :)
Tack vare att jag var så duktig med min tenta i går så kan jag unna mig en helt ledig lördag i dag.
Att solen skiner från en molnfri himmel gör inte det hela sämre direkt.
i dag kommer två pojkar av tre ut till husvagnen, vi ska grilla.
Stackars Calle måste jobba, men sån´t är livet.
Man ska väl vara glad att killarna har jobb.
Jag har tagit en massa härliga kort som får komma in på bloggen när inte solen står i cenit.
I dag säger jag hej svejs till en underbar kollega.
Hon vet vem hon är ;)
Kram till er alla.
Soliga hälsningar från Graneberg.
Jag känner livet i mig.
TJOHO!!!



Kommentarer
Postat av: cina

Kramis ja e avis...mulet men 15 grader.....ha så mysigt...

2010-05-22 @ 13:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0