Måndag..... :P

Det känns lite konstigt att gå till arbetet i dag.
Jag har inte varit där på över en vecka och det enda jag har i min arma skalle är tentan.
Tentan, tentan och tentan.
Det skall bli skönt att vara studieledig i morgon och få ätta i gång på riktigt med att skriva.
Nu har jag gått och grubblat så länge på hur jag skall skriva så det skall bli riktigt skönt att få sätta sig ner och sätta igång.
I dag slutar jag kl 13.00 men sedan har vi enhetsmöte kl 17-19.
Jag har terminens sista utvecklingssamtal kl 16.
Så jag tar en promenad när jag slutar och sedan tillbringar jag min eftermiddag på jobbet.
Jag ligger efter med lite pappersarbete.
Det har varit svårt att koncentrera sig både på jobbet och skolan den här terminen.
Nu längtar jag till jobbet så att jag får mig en kopp kaffe.
Kaffemaskinen bara blinkar rött idag så jag får ta i tu med den när jag kommer hem ikväll.
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0