Migrän

I dag har jag legat hela dagen med migrän.
jag vaknade kl 05.30 men lite huvudvärk.
Klev in i duschen, tog en kopp kaffe och sedan spydde jag.
Huvudvärken blev outhärdlig.
Jag HATAR huvudvärk.
Det känns som om man skall dö, som om huvudet skall sprängas i små bitar.
jag lyckades behålla huvudvärkstabletten och somnade.
Vaknade kl 10.00 och tog en tablett till och sov till kl 13.00.
därefter så har jag sovit och vaknat hela eftermiddagen.
nu börjar huvudvärken att ge med sig.
SHIT! vad jobbigt det har varit.
Jag undrar om det är tentaspänningarna som släpper och gör så att migränen kommer?
Jag som skulle på fest i kväll hos en jobbarkompis, men jag får nog strunta i det.
Jag känner mig överkörd och manglad.
Hoppas att er fredag har varit bättre än min.
Nu ska jag marinera köttet till kvällens middag.


Kommentarer
Postat av: Mia

Det är synd om dej. Tråkigt att du inte kan gå på festen i kväll. Hoppas att det gått över till imorgon när nästa fest är. Vi ses då.

2010-05-28 @ 17:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0