Ont i ryggen, mulet och Yatzy

Ja, sängarna här i husvagen är inte de mest bekväma inte.
Alla andra år har det gått bra men i år har jag så ont i ryggen att jag knappt kan sova.
Vi måste hitta någon bäddmadrass eller nåt.
Jag kommer att gå av på mitten innan den här sommaren är slut annars.
Jag vet inte varför det är så jobbigt i år.
Min kropp börjar kanske bli sliten?
Jag kanske väger lite mer?
Jag vet bara att det gör ont.

I dag är det mulet men ganska varmt, det regnade lite i natt men inte alls så våldsamt som de lovade.
Jonny skall åka in till stan och klippa sig idag, jag vet inte om jag skall följa med?
Vi behöver handla men det kan jag göra här ute i Sunnersta när han kommit tillbaka.
Jag har en liten skolgrej kvar att göra innan måndag så jag tror jag satsar på den istället så att jag kan slappna av och känna mig klar resten av helgen.

Här kommer några bilder tagna med telefonen när vi skulle till och käka igår, innan vi hade vår yatzyturnering.
Jonny vann varje gång utom den sista omgången.
Trots att jag drog in yatzy på yatzy så hade ha turen att göra det också på sista kasten två ggr i rad.
Jäkla turgubbe!
Vilken tur att jag inte är en dålig förlorare.
I dag skall jag införskaffa en kortlek.
Då jäklar skall han få spö :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Have fun! :o)

2010-05-14 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0