Schlagerfest

I kväll skall jag ha min årliga schlagerfest.
Vi blir ca 20 stycken som skall kolla på spektaklet tillsammans.
Det känns ju inte riktigt lika skoj nu när inte Sverige får vara med och tävla, men c´est la vie.
Vi får hejja på tex Island i stället då.
Island vann ju faktiskt Maigiz omröstning.
Huvudsaken är ju att vi träffas och minglar och pysslar och slår vad som vi alltid brukar göra.
Jag tänker inte städa ihjäl mig i dag, bara dra ett par drag med dammsugaren, det får räcka.
Bättre att jag städar i morgon istället, efter festen.
I dag regnar det här i Uppsala, trist!
Jag brukar ju ha fint väder när det är schlagerfest.
Nu ska jag sätta lite fart och förbereda mingelmaten.
Puss å Kram hela dan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjohoooo!! Ses ikväll :o). KRAM

2010-05-29 @ 13:19:56
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Nina

kuul med partyy :o)

2010-05-29 @ 15:17:39
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0