Skolavslutning

I dag ska jag på min skolavslutning.
Det känns lite vemodigt.
Det är ju den här sista veckan som lärt känna varandra lite bättre.
Det har varit en hel del skratt och många bra diskssioner under terminen.
Det känns som att det är just diskussionerna som gett mest.
Alla har läst samma bok och sedan får man sitta tillsammans och diskutera den.
Det är då poltetten har trillat ner.
I dag ska vi bara ha en liten genomgång av tentan så att alla vet hur den skall skrivas och sedan skall vi fika tårta.
Kl 12.00 har Gunilla beställt bord nere vid ån(gammla SALT) coh där skall vi käka lunch och ta ett glas vin eller två.
Jag har köpte en present till fröken.
Det blev en korg med italienska delikatesser från Martina plus en flaska vin.
Det är lite mulet idag men varmt.
Igår tog jag på min strumpbyxor och en svart tröja, men det skall jag INTE göra i dag.
Jag höll på att rinna bort innan jag kom hem.
Nu måste jag sätta fart.
Om 1 timme går min buss ( klart jag tar bussen i dag när det vankas lite vin)
Hoppas nu bara att jag kollat rätt på busstiderna och bussnummren.
Jag fattar ju inte busslistorna här i Uppsala.
Jag åker för sällan och jag vet ju knappt vad det heter dit jag ska(vägen alltså).
Hoppas att du får en bra torsdag för det ska jag ha.
Full rulle
Kanelbulle

P.S Jag längtar efter dig Jonny som kommer hem i morgon. Hoppas att du orkar åka ut till vagnen älskling <3

Kommentarer
Postat av: Nina

GRATTIS !!! :o) Jag vill se betygen så jag vet om du får nån tårta :o)

2010-05-20 @ 21:10:32
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan svarar

Betygen eller tentan får jag tillbaks till midsommar. Om jag får G på den får vi se, men det skall jag väl kunna fixa. Jag har en vecka på mig att lämna in den from i morgon :P

2010-05-20 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0