Utvecklingssamtal

Ja, nu är det vår och då är det dags för utvecklingssamtalen igen.
Jag har ett nu på morgonen.
Det kan vara lite knivigt att hitta tider som passar.
Jag skall ju helst ha dem efter eller före arbetstid och jobbar man då heltid så passar det inte riktigt med föräldrarna.

I dag efter jobbet så bara MÅSTE jag åka och handla.
Jag har inte storhadlat på länge nu.
Det blir så jäkla dyrt att småhandla var och varannan dag.
Jag köper väl på mig en massa "barnmat" som killarna kan käka när vi är i husvagnen i helgen.

Jonny skall ut och käka idag så då struntar jag också att åka ut till husvagnen.
Jag får passa på att götra något vettigt här hemma istället.
Jag önskar dig en bra dag!

P.S Tack för att du röstar på ESC 2010.  För att kolla att du inte har glömt något land så kan du gå in på kategorin i bloggens vänsterkant och klicka på ESC-10, där finna alla länderna.(Linda har glömt Lettland och Grekland).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0