Vårbuffé

I dag efter jobbet så skall chefen bjuda oss alla på vårbuffé.
Jag och en kollega skall först berätta lite om våra utbildningar som vi går.
Efteråt serveras det italiensk buffé.
Det blir väl ett glas vin och lite prat och skratt hoppas jag.
Det brukar bli trevligt.
Vi har alltid trevligt tillsamman vi på jobbet.
I dag skiner solen men det är ganska kallt.
Fortfarande ingen värme på gång.
Det kommer nog bli lite småkallt att bo i husvagnen i helgen.
Men det gör inget ;)
Ut ska vi, om vi så måste sitta med täckjackorna på :)
Nu måste jag sätta fart.
Kaffet snackar :)

Psst! I morgon är det fredag ;)

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag vill oxå ha mysigt på jobbet!

2010-05-06 @ 14:46:15
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0