Vilken lyckad dag

Vaknade i morse av att de faktiskt var lite sol ute.
Jag har varit duktig och skrivit klart ett referat till en bok som jag läst.
Jag och min man har alltid många goda samtal när vi är i husvagnen, det finns liksom inte så mycket annat att göra där ute ;)
I dag råkade vi nämna till en granne på campingen att vi skulle åka till stan och köpa oss ett litet kylskåp att ha i förtältet.
-Ni kan få mitt, sa han.
Häpp! så fick vi oss ett fint kylskåp med frysfack.
TUR!!
På hemvägen så stannade vi till på JYSK och handlade ett överkast och kuddar till husvagnen.
Några dukar och tallriksunderlägg.
Nu kommer det bli så fint, så fint :)
På tisdag åker vi ut igen och bor där resten av veckan.
Nu är pizzorna här.
Trevlig söndagkväll på er.

Kommentarer
Postat av: Anita

Är du ledig från tisdag eller??

2010-05-09 @ 20:34:53
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan svarar

Anita. Nä, inte jag men Jonny. Jag tar bilen in till jobbet på Onsdag. På fredag hoppas jag kunna var ledig.

2010-05-09 @ 20:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0