Advent

Jag började att göra lite advent här hemma i går kväll.
Det är ju bara sååå mysigt.
Nu kom jag på att jag bara "måste" köpa nya gardiner till köket.
Jag skall på Ikea och köpa spetsgardiner i dag efter jobbet.
Nu när jag schabby chickat adventsljusstakarna så passar inte mina andra julgardiner.
Jonny bara skakar på huvudet och muttrar lite för sig själv, han förstår inte det här.
Jag skall köpa röd tygfärg i dag också, så att jag kan färga stolsöverdragen i köket.
Det kommer att bli såååå snyggt!!!
Japp!

P.S Jag klippte hel-lugg i går så nu ser jag ut som ett troll, men det tar jag inget extra för :)


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag har inte fixat med nån advent - ingen ork! Hoppas att det blir Jul ändå!! ;O)

2010-11-26 @ 11:12:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0