Da´n före da´n

I dag blire en så´n där lång dag igen med jobb å samtal å träning.
Tro du att jag orkade städa i går då?
Näää!
Knut och Johanna kom förbi så vi satt och fikade och pratade hela kvällen istället.
Mycket trevligare än att städa :)
I morgon slutar jag tidigt, DÅ skall jag hem och röja lite för jag har bjudit hem gäster.
Jonny skall på fest på Flustret så då passade jag på att bjuda hem lite tjejer.
Två av fem har tackat ja än så länge.
Jag kom ju på det här i går så det blev bara ett snabbt sms som inbjudan igåreftermiddag.
Den här veckan har jag känt mig lat när det gäller träningen bara en gång än så länge, men jag skall ju gå i dag också och på lördag, det blir tre det!
Det blir nog bra till slut!
Dagarna går ju vare sig man städar eller inte, vare sig man tränar eller inte.
Jag är inne i en sån där depperiod igen :P när allting känns tråkigt och grått.
Det blir skoj med en tjejträff i morgon som lättar upp lite.
Om några dagar är jag som vanligt igen, det brukar vara så.
Hoppas att du får en bra torsdag och att jag får en också.
Ses!

Detta är ett passande ordspråk idag, tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Anita

Såå sant så! Kram på dej söstra mi!!<3

2010-11-11 @ 08:18:21
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0