Freda´n är här!!

Det är en speciell känsla att vakna upp på en fredag.
Man är lite lättare i kroppen och benen svänger över sängkanten lite fortare än vanligt.
I dag skall jag stänga förskolan (inga halvdagar här inte).
Men Jonny som bara jobbar till lunch har lovat att åka hem och göra helgfint och sedan laga middag, så när jag kommer hem så är middagen serverad och ljusen är tända. Jag längtar redan.
Eventtuellt så kommer jag att kunna sluta kl 15.00 och då tar jag bussen ner på stan och flanerar, kanske dyker jag in på "Plock" för en after work i min ensamhet och sedan tar jag bussen hem och sätter mig vid dukat bord.
Lyx på högsta nivå!
Jag hoppas att du också får en skön fredag.
Puss på rumpan!!



Kommentarer
Postat av: Jonny

Hmm helgfint var något nytt, men middagen stämmer helt. Pyss på dig

2010-11-05 @ 09:00:58
Postat av: Anita

Här är det nog jag som får fixa både maten och helgen - i vanlig ordning!

2010-11-05 @ 10:14:19
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0