Kusinträff

Nu är Pelle och Anita här.
Äntligen!
Efyter sju sorger och åtta bedrövelser så kom de till Uppsala kl 21.30 i går, 2½ tim försena.
Vi åt en underbar Phad Thai och drack lite vin innan vi gick och lade oss.
I dag bär det av till Stockholm på kusinträff.
Det skall bli skoj.
Jag har inte träffat vissa av dem på flera år.
Det är kusiner på min mammas sida.
Det blir nog roligt, som sagt var.
Jag börjar bli förkyld igen, jag tror jag blir tokig!
Jag orkar inte vara sjuk igen.
Nu ska jag suga på Echinnagard och ta en kopp kaffe.
Vi ses lite senare i dag.
Kram hela dan!





Kommentarer
Postat av: Nina

Huuga! att dom tordes köra i går...

2010-11-27 @ 11:00:45
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Nina

Såg just att dom åkt tåg...pjuuuh :o) Med tanke på snökaoset som var eller kanske är fortfarande

2010-11-27 @ 11:04:48
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0