Ont i magen

Jag mår bättre i dag men jag har fortfarande lite kramp i magen.
Jag åt nyss två rostade bröd med smör och ost, eftersom jag knappt hade ätit på ett helt dygn så visste jag inte om jag hade ont för att jag var magsjuk eller för att jag var hungrig.
Nu har jag ätit och än så länge har allt stannat kvar.
Jag hoppas att jag blir frisk i dag så att jag kan jobba i morgon, jag har inte tid att vara sjuk.
Jag vill träna och sätta fart med att göra adventsfint.
Förra veckan var jag småförkyld och den här veckan startar med magont :P
Jag har inte tid med sån´t här tjafs.
Nu ska jag vika undan lite tvätt, det kan man göra även fast magen krånglar.
♥ Ha det gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0