Söndag på en lördag

I dag vaknade jag kl 06.45 när Calle kom hem från jobbet.
Kissnödig+kaffesugen= pigg som en nötkärna.
Jag började med att dricka kaffe och sedan vankades det frukost.
Jag kollade på en film och sedan gick jag på morgonpromenad i 40 minuter.
När jag kom hem så hängde jag tvätt och plockade i köket.
En stund framför tv:n och sedan åkte jag ut med bilen en sväng.
jag hade glömt min kamera på jobbet och sedan tog jag en tur ut till Fullerö.
Där var det jul :)
Jag köpte små miniatyrer att ha i min nya adventsljusstake samt doftolja att ha i badrummet.
När jag kom hem straxt före halv ett så var mannen vaken....daa!
Nu har jag ätit lunch, tonfisksallad med ägg och jag känner mig sugen på lite glögg.
Pepparkakor och glögg skall jag unna mig nu.
I kväll är vi bortbjudna till Johan och Victoria, det skall bli skoj.
Nu är jag faktiskt lite trött, tror jag det som vaknade "miss i nassen" :P
Jag tror att jag lägger mig och vilar en stund, det får jag unna mig.






Kommentarer
Postat av: Anita

Gulliga figurer!

2010-11-06 @ 15:49:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0