Städa städa

Jag har en lång städlista framför mig men jag orkar inte.
Det är ju bara syrran som kommer, hur fint måste det vara egentligen?
Men toaletterna är väl ändå ett måste va? å hallen så att man kan hänga av sig.
Sovrummet som de skall sova i och vardagsrummet så att det blir mysigt att umgås.
Köket är redan städat och då var det en lång lista även fast det bara är syrran.
Jag hinner ju i morgon med medan Jonny fixar middagen!!! KORS I TAKET! Han fick visst blodad tand efter förra gången när han fick så fina hurrarop av familjen. KUL!
Ingen är mer tacksam än jag.
Nu gör jag ett nytt försök att färga stolsdynorna eftersom de blev en aning bleka förra gången.
Hoppas att de blir snygga nu och att de inte krymper.
Nä, sätt fart nu din latmask!





Kommentarer
Postat av: Anita

Låt bli å städa så in i vassen - jag bryr mej inte!

2010-11-26 @ 11:10:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0