Studiedag

I dag har förskolan stängt för vi personal har studiedag.
Det skall handla om barns forskande bla.
Intressant!
Min tidiga dag rök all världens väg det känns ju lite surt, men å andra sidan så får jag komptimmar som kan vara bra att hitta till jul.
Jag tror inte att jag orkar med någon träning i kväll men vi får väl se.
Annars är det inte mycket som händer förutom att det är måndag, en helt vanlig måndag!
Ja, visst ja! Ludde har höstlov *suck* Jag hatar lov för det är då man kommer hem på eftermiddagarna och det ser ut som sju svåra år här hemma. *suckar*
Tjingelin i lingonskogen!

 





Kommentarer
Postat av: Anita

Höstlov...har Lars det oxå??? Jag har tydligen ingen koll alls! Kanske var därför han hade polare hemma till klockan 3 inatt!

2010-11-01 @ 08:20:51
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita

...är du fortfarande på studiedag?

2010-11-01 @ 21:26:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0