Syster Yster

I kväll kommer syrran hit för vi skall på kusinträff i Stockholm i morgon.
Det blir skoj att träffa henne igen vi har väl inte setts sedan kräftfisket i Augusti.
Det kommer att bli mycket skratt och mycket vin ;)
L*Ä*N*G*T*A*R
Kl 15.00 skall jag vara innne i stan för att göra ett hörselprov.
Det blir intressant att få reda på om jag hör så dåligt som jag själv tror.
Nu måste jag skynda mig för jag skall öppna i dag.
Det är alltid lite speciellt eftersom man inte kan vara den minsta minut sen då (det är jag aldrig annars heller så jag vet inte varför jag stressar)
Det är fredag igen å jag är på ett strålande humör.
TJINGELING!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Vi kommer 18:50.....om vi får!? Vi är piggare men INTE helt bra!

2010-11-26 @ 11:07:51
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0