T*G*I*F

Äntligen fredag igen då.
Kompar ut tidigare och drar till Stockholm, tar båten till Åland och rockar loss.
I morgon kommer jag vara ett vrak, men det spelar ingen roll nu, i morgon är en annan dag ;)
Jag skall handla på Taxfree också, det fanns några bra erbjudanden, såg jag.
Julwhiskeyn och godis blir det, minst!
Jag är lite skraj att åka båt men jag får ta mig en styrketår när jag kommer ombord så att jag inte tänker på att vi är ute på det kalla, mörka vattnet.....Huuuuga!
Nu ska jag åka och öppna förskolan så att föräldrarna kan åka på sina jobb, de struntar ju i att jag skall åka båt ;P
Ja, visst ja!! Madde å Ted kommer ju också på båten, det skall bli jätteskoj att träffa dem igen.
Nu måste jag sätta fart.
Ha en bra fredag på dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0