Tjugofemtusenkronor

Undrar om jag har det i min källare?
På reklamen säger de att man har 25 000 kr som bara ligger och skräpar i sitt förråd.
Undrar om jag skall ge det en ärlig chans.
Det finns ju en hel del grejer där om man börjar att rota.
Leksaker, kläder, skidor, skridskor, porslin, möbler, tavlor, böcker.
Tänk om jag har tusentals kronor som bara ligger där nere utan att göra någon som helst nytta!!
Tänk om jag skulle ta och prova sälja lite saker så att pengarna hamnar på mitt konto istället :)
Kanske inga 25 000 kr men lite pengar kanske.
Framför allt så kanske jag får snyggt i källaren så att jag kan komma in och hålla ording på de saker som jag faktiskt vill ha kvar.
Nästa helg kanske vi orkar ta itu med den skiten.
Kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Anita

Sälj inte mina sommarkläder bara! ;O)

2010-11-04 @ 23:05:45
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0