Argument

Det är bra att man har lärt sina barn att inte bara svälja allt utan att tänka efter och argumentera för sin sak.
Det är jättebra när de kan göra det mot alla andra utom mot mig och Jonny.
Det är väldigt svårt att sätta gränser när man har en sextonåring som är duktig på att argumentera för sin sak.
Härom kvällen t ex så kom Ludde in i sovrummet där jag och Jonny satt vid varsin dator i våra egna tankar.
- Nästa sommar kommer jag att ha sparat ihop pengar så att jag kan åka på Peace&Love, sa han.
Jonny tittade upp från datorn och sa med myndig stämma:
- Nähä du! dina bröder var ett år äldre än du innan de fick resa.
Ludde kollade på sin far i en millisekund innan han svarade:
- De åkte ju för faan utomlands, jag skall åkta till Borlänge.
Så vände han på klacken och gick.
Hahaha......Jonnys min var obetalbar :)
Jag känner på mig att än är inte sista ordet sagt om P&L, men jag är ganska säker på att Ludde kommer att vara där.



Kommentarer
Postat av: Anita

Hahaha - han åker nog på Peace & Love - om du frågar mig! ;O)

2010-10-24 @ 23:08:59
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: V.I.C.K.I.S.

haha... jag känner igen situationen.... man kan ju bara fråga sig hur f-n de har snappat upp allt så fort??!!!

2010-10-25 @ 00:25:49
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0