Becksvart

Det är svart, svart, svart ute nu när klockan ringer.
Det känns som om man ska upp mitt i natten.
Snart ändrar vi om till vintertid och då blir det ännu mörkare.
Det är både mysigt och jobbigt.
Mysigt på em/kvällen.
Jobbigt på morgonen när man ska kliva upp.
I dag ska jag hadla och fixa till festen i morgon och sedan träna innan jag hämtar Jonny på jobbet.
Jag måste försöka få ihop någon bra outfit till festen i kväll.
Vek jag tvätten igår då?........nää!
Det är väl iofs ingen brådska, den ligger ju där den ligger. Ingen risk att den springer bort eller viker sig själv inte :P
Nu längtar jag efter gröten och sedan ska jag vidare till mitt arbete. Det pedagogiska arbetet på förskolan stannar aldrig. I dag ska jag försöka göra en väldigt intressant samling. Vi ska sjunga Hajsången och sedan ska vi prata om spöken. Barnen tycker att det är intressant och kittlande om man sjunger och pratar om lite läskiga saker. Lagom läskigt skall det vara.

Tjock och smal
Liten och STOOR!
Långt där nere ett spöke bor.
Är han farlig?
Nej, nej, nej.
Han vill bara säga:
HEEEJ!!!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag är helt död på morgonen på grund av mörkret - piggnar till nån gång vid 10 på förmiddagen.

2010-10-07 @ 09:00:42
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0