Efterlysning

Jag efterlyser min energi.
Är det någon som har sett den?
Jag var full av den för ett tag sedan, då jag bestämde mig för alla mina små höstprojekt.
Men så försvann energin och här står jag med ofärgade gardiner, ingen hylla i sovrummet, smutsiga golv och ett tråkigt badrum.
Utan energi så kommer jag aldrig att orka fixa det jag vill.
Så snälla, om du ser min energi så säg genast åt den att söka upp mig.
Jag saknar den!
Fast det är klart, om jag skall vara ärlig så har jag ju haft energi i höst också.
Jag har börjat träna och jag har inte varit sjuk.
Min energi kanske lägger sig där den behövs bäst.
Pyssla här hemma kanske inte måste komma på priolistan?
Träna är ju också viktigt att hinna med.
Man är väl ingen superwoman, fast man skulle vilja.
I dag skall jag arbeta i 12½ timme, det kanske får räcka att jag lägger min energi där idag?
Dessutom så skall jag vara ute hela förmiddagen i regnrusk och sedan äta lunch ute.
Det tar också mycket energi.
Jag önskar dig en dag fylld av energi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0