Festfredag

I kväll har vi fest på jobbet.
70-talsfest!
Elva tappra har anmält sig.
Jag fick till en liten outfit i gårkväll, till slut, efter lite mankemang.
Jag hann inte träna som det var menat att jag skulle göra. Jag hade fullt upp men att hitta en tröja att ha på mig och sedan handla maten till festen. Jag hoppas att jag pallar träna i morgonbitti i stället.
Jag gjorde en musiklista spotify också, samt en liten frågetävling.
Jag har inga lekar på lut den här gången så mina kollegor får roa sig efter egen förmåga ikväll.
Det ska bli roligt med fest, synd bara att så få har anmält sig.
Nu ska jag packa det sista som jag skall ha med mig.
Visst är det härligt med fredag va??

Kommentarer
Postat av: Anita

Du måste knäppa kort på din Outfit så vi får se hur du ser ut! Hoppas ni får kul nu!!

2010-10-08 @ 17:42:58
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0