Friiiiiiday!

Jag har bestämt mig för att jobba idag men jag mår inte helt hundra.
Huvudvärken sitter fortfarande envist fast som en kalott mitt på skallen.
Inte jätteont, men ont.
Det är jobbigt att det inte släpper helt.
I dag skall jag åka till Botaniska trädgården och plantera tulpaner med mina stora barn.
Jag hoppas att det går bra, att vi inte fryser ihjäl och att alla har matsäck med sig.
Det är svårt att gissa vilket väder det kommer att bli eftersom det fortfarande är kolsvart ute.
Fredag är det hur som helst.
Det känns skönt!
Jag vill träna ikväll, det har inte blivit någon mer träning sedan i måndags så nu längtar jag.
I morgonbitti åker Jonny till USA :(
Det är tråkigt när han är på resa, jag har tråkigt då.
Annars så blir det väl en lugn helg med träning och kanske lite svampplockning.
Undrar om man får med sig ungarna ut i skogen? Det hade ju varit sköj.
Nu måsta jag sätta fart och packa matsäck och träningskläder.
TJOHO! Det är fredag!



Kommentarer
Postat av: Anita

Trevlig helg!

2010-10-22 @ 18:52:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0