Frisk som en nötkärna

Eller, i alla fall nästan :)
Jag är snorig och tror ni inte på självaste f...n att jag har huvudvärk i dag igen.
Men nu har jag sagt att jag skall jobba och då gör jag det. Det är bara liiite, pyttelite huvudvärk, så det går nog över snart.
I dag skall jag träna efter jobbet, det skall bli skönt.
Annars så händer väl inget speciellt här.
I morgon blir det en mysfredag för mig själv, jobba och träna.
På lördagmorgon kommer Jonny hem, det skall bli skönt.
Jag önskar dig en bra dag.
Kram!
DAGENS VISDOMSORD

"Förmågan att idag tänka annorlunda än igår skiljer den vise från den envise"

John Steinbeck




Kommentarer
Postat av: Anita

Skönt att Jonny kommer hem och att du är så pass frisk att du kan gå på jobbet! :O)

2010-10-28 @ 10:40:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0