Goder morgon!

Trots en härlig, skön och rogivande helg så var det otroligt svårt att kliva ur sängen när klockan ringde.
Mina ögonlock ville verkligen inte öppna sig.
Jonnys alarm snoozade tre ggr innan jag slängde benen över sängkanten och masade mig in i duschen.
Nu, efter en dusch och en kopp kaffe så kan jag åtminstone hålla ögonen öppna men jag är trött, ooooo så trött.
Jag somnade kl 23 igår så jag har ju sovit 6½ timme, inte helt galet.
Men John Blund lät mig sova djupt inatt, därför är det väl så svårt att vakna.
I dag ska jag träna och i kväll är det föräldramöte på Luddes skola.
Hoppas att de har tid att väga och mäta mig idag, jag är nyfiken på vad min träning har gjort so far.
Jag hoppas att du får en bra dag och att du inte är lika trött som jag.
KRAM HELA DAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0