Hormoner

Vad ska man med dessa till?
Alltså allvarligt, vilket jävla skit det är med dessa hormoner.
Jag behöver inte min mens mer, varför ska jag och min familj då måsta genomlida min pms i kanske 10 år till?
44 år och finnar på näsan?
Inte faan är det kakan jag åt i går som gör så att jag får finnar.
Får jag gissa?
Hormonerna kanske?
Vakna mitt i natten och simmar i sängen.
44 år och i klimakteriet!!
Tack för det, Televerket!
- Det är kallt här.
- Vaddå kallt? Jag har inte frusit på ett år, jag svettas ta mej tusan jämt.
Kan det vara hormonerna kanske?
Det är som att leva med Dr Jekyl ch Mr Hyde att ha mig i huset.
Stackars familj.
En riktig enegislukare är de de små jävlarna, man är trött nästan jämt.
H*O*R*M*O*N*E*R*N*A
Dessutom så får man cancer av skiten också!!
Det är härligt att vara kvinna!!





Kommentarer
Postat av: Anita

Jaa - så är det nog.....ca 10 år kvar!

2010-10-14 @ 22:37:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0