Klantskalle!!!!

Det är jag det!
Skulle ta bort en etikett från en flaska och använde mig av skrapan som man rengör hällspisen med.
Flaskan i vänster hand och rakbladsskrapan i höger........
Spännande va?
Tjoff! sa det så satt skrapan i benet längst ner på vänster tumme.
Om det blödde?
Ja, det kan jag lova att det gjorde.
Det skvatt blod på köksluckorna och jag höll på att svimma.
Varför gör man sådana där klantiga saker?
Som tur var så hittade jag suturtejp som jag kunde tejpa såret med.
Två treo och en whiskey så att jag kunde lugna ner mig lite.
Jag blir så jävla rädd när jag skär mig.
Hur klantig får man vara då?
Å inte e Jonny hemma heller :(
Aj! Det gör ont!
Så ont har det aldrig gjort förr.
Att det bara fååår göra så här ont!



Kommentarer
Postat av: V.I.C.K.I.S.

usch. så ont. jag vet. men det kommer gå över och läka fint. Kram. Ps. Kolla vad jag gjorde i våras då http://vickis-at.blogspot.com/2010/04/nu-ar-klockan-mycket-sent-och-jag-har.html

2010-10-26 @ 13:48:03
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Cinis

AjAjAj....det gör ont å skära sig, nu är det riktigt synd om dej. Blås blås på tummen!!!!

2010-10-26 @ 14:51:20
Postat av: Anita

Meeen... Ajajajajajajaj!!!! :O/

2010-10-26 @ 15:09:59
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Jonny

Typiskt :( hoppas att det läker fort.

Nu ska jag jobba lite och hämta kaffe. Kl är 10.

Puss älskling, hörs snart :)

2010-10-26 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0