Ludwig 16 år

Min bäbis är stor nu, det är bara att inse.
Ludde fyller 16 år idag, det är svårt att förstå.
Han kom ut kl 21.40 och såg ut som en bortbyting.
En lite trollunge.
En liten arg trollungen var han, skulle alltid gå sin ige väg och han har forfarande svårt att ta ett nej.
Man ska ha mycket på fötterna innan man kan säga nej till Ludwig, han ger sig inte utan dikussioner.
Men som tur är så är det inte ofta som vi måste säga nej till honom, han klarar sig bra här i livet med skola, flickvän och vänner.
♥Min bäbis♥




Kommentarer
Postat av: Anita

Kramar och Pussar till Ludde från Moster - paket kommer på posten....är sen med utskicket som vanligt! <3

2010-10-13 @ 09:42:53
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Johanna på UNICEF

Hej!



Johanna heter jag och jobbar som webbansvarig på UNICEF, vi har precis startat nätverket: Bloggare för varenda unge - och då du tidigare skrivit om oss undrar jag nu om du har lust att bli en del av det. Det är absolut kravlöst! Kika gärna in på sidan.



Ingen kan göra allt men alla kan göra något - Tillsammans kan vi förändra utsikterna för miljontals barn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0