Migrän

Jag fick gå hem tidigare från jobbet idag för jag hade sån jävla huvudvärk.
Jag frös och svettades och jag trodde skallen skulle sprängas i bitar.
Jonny var snäll och skjutsade hem mig.
När jag kom hem så sov jag i två timmar.
Nu har jag ingen migrän längre men huvudvärken vill inte riktigt ge med sig.
Kallt är det också, jag fryser som en hund.
Kl 20.00 skall jag kolla på "Arga snickaren", sedan skall jag bada och krypa ner i sängen.
En god natts sömn hoppas jag gör susen för min arma skalle.
Man kan inte ha ont i en protes, sa min bror till mig när jag hade huvudvärk som barn.
Men det kan man visst det!!
Sådana här dagar önskar man att man inte hade något huvud.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Den bilden "lånar" jag av dig...beskriver precis vad jag vill göra när Mr Migrän hälsar på.

2010-10-21 @ 18:57:47
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0