Pssssssssss!

Nu har luften gått ur mig.
Det var körigt igår trots att vi har väldigt lugna födelsedagar här hemma.
Det är inte någon som plingar på dörren när mina barn fyller år inte.
Det är mer körigt psykiskt. Jag vill ju att sonen ska vara nöjd med presenterna och att han känner att det har varit en bra födelsedag. Typiskt att jag skulle ha föräldramöte just igår då men det är sån´t som händer, inte mycket att göra något åt.
I dag ska jag träna efter jobbet, det ska bli skönt!
Annars är det inget speciellt, det regnar och är inte så skönt väder ute men det spelar väl ingen roll, det finns ju regnkläder. Alla barn är friska och det är alla vi vuxna med(kors i taket). Min förkylning gick tillbaks, det var ju skönt. Har faan inte råd att vara hemma, det kostar mig 2000 kr i skattade pengar att vara hemma några dagar. Nu när jag träna så hoppas jag att det gör susen för min astma också. Allt kommer bli så bra nu när jag tränar :)
Nu Kommer Knut ner, vi ska äta frukost tillsammas. Gulleplutt!!
Hoppas at du får en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du oxå får en bra torsdag! :O)

2010-10-14 @ 14:33:15
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0