Sjuk?

Jag har ont i huvudet och halsen är svullen.
Jag tror inte att jag har feber och jag känner mig ganska pigg, men ändå inte.
Varför blir det alltid så här för mig?
Jag blir bara liiite sjuk!
För frisk för att stanna hemma(tycker jag) och för sjuk för att kunna jobba.
Ja ja, det är ju inte måndag ännu.
Allt hinne kanske vända på ett dygn.
I dag skall jag bara slappa och eventuellt laga söndagsmiddag om Knut kommer hem.
Annars skall jag bara lata mig, kolla på film, surfa och dricka kaffe.
Ute är det mulet och nollan så det är helt legitimt att stanna inne hela dagen.
Tända ljus och kanske värma en kopp glögg?


Kommentarer
Postat av: Anita

Ha det gött! :O)

2010-10-24 @ 19:39:49
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0