Sorg

I dag hände det ofattbara.
En kvinna gick bort.
En kvinna som jag känner.
En kvinna som jag har känt i några år.
Hon var ung.
Alldeles för ung.
Vi var inte nära vänner men hon har på verkat mig.
Hon var så cool och levnadglad.
Fylld av livet.
Långt blonderat hår, massor av snygga tatueringar och piercingar.
Vi har arbetat tillsammans och festat tillsammans.
Det känns så overkligt när en människa går bort.
Man kollar på bilder och har svårt att förstå att det overkliga har hänt.
I helgen skall jag dricka rosa bubbel till hennes ära.
Nu har hon inte längre ont, nu har inte längre cancern henne i sitt järngrepp.
Vila i frid fina tjej!


Kommentarer
Postat av: Anita

Näääe fy så tragiskt! :O(

2010-10-21 @ 20:39:13
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, det är så otroligt sorgligt! Var ju bara bekant med henne men känner ändå stor sorg. Ta hand om dig Maggan! Kram Johanna

2010-10-21 @ 21:35:11
Postat av: Lena

Men så tråkigt! Man förstår att livet bara är till låns, när sånt här händer.

2010-10-21 @ 22:19:00
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Usch ja. Man blir abrupt påmind då och då om att livet bara är till låns och att lånetiden är olika för varje individ. men det värsta av allt är lånetiden är okänd... kram Maggan.

2010-10-21 @ 23:02:56
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Nina

<3

2010-10-22 @ 19:01:22
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0