Tisdag!

Lite varmare i dag än i går, när det var nästan nollan när man klev upp.
I dag är det i allafall 6-7ºC.
Jag ska arbeta hela dagen och sedan ska jag hem och göra pizza, Ludde har önskat sig det till födelsedagsmiddag, men eftersom jag måste jobba på onsdag när han fyller så tar vi middagen i dag istället.
Jag har ont i vänsterarmen så att jag håller på att bli tokig, kan knappt lyfta den och än mindre använda den när jag skall hjälpa barnen.
Ta på vantar, överdragsbyxor, galonisar, lyfta......allt blir en plåga. Jag måste ringa till läkaren igen, helt enkelt.
Knät har blivit lite bättre sedan jag började träna medan armen har blivit värre.
Pest vrs Kolera.
Jag längtar till helgen när jga skall göra INGENTING!
Vi blev bjudna till svärmor eftersom hon fyller, men vi är 99% säkra på att Ludde kommer att ha fest här hemma om vi åker bort så vi tar det säkra före det osäkra och stannar hemma istället. Att vara barn nummer tre gör att föräldrarna har blivit härdade och går inte på samma bullshit längre.
Ludde är en fin kille men alla misslyckas när de festar fi början.
Då känns det tryggare för mig att finnas här hemma istället för 20 mil bort.
Nu är mitt kaffe slut och jag måste sätta fart.
Jag önskar dig en bra dag♥



Kommentarer
Postat av: Anita

Bäst att hålla sig hemma då - helt klart!

2010-10-12 @ 08:43:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0